Atualização do Jogo

MagicLord
Mensagens: 21

Atualização do Jogo

Mensagem#1 » 14 Out 2015, 12:52

Aproveita e atualiza para a nova versão que acabou de sair! huahauahuahauhauahauhauah

Current patch contains the long awaited “Disconnect” functionality, which allows you to disconnect from your current server and then connect to another with no need to restart the game. That is along with numerous other bug fixes and some gameplay tweaks.

Patch notes (ver. 0.8.2.3):

New features and tweaks:
Implemented “disconnect” button, that allows you to disconnect from a certain server in order to connect to another
Resources that grow on trees (branches, apples, bark etc.) are now properly replenished every game day
Quality growth while breeding animals is reduced
Bug fixes:
Significantly reduced visual movement lag of other players and animals
Fixed local server start sequence with specified password or custom port.
Added some additional logging to local server start process in order to fix issues that prevent some players to start a local world properly
Guild members’ personal claims can now be overridden by a Guild Leader, if claimed objects are on the claimed land
Cocktails and preparations can now be properly traded via barter dialogue without losing their effects
Fixed cow/bull ratio while breeding them in stables
Fixed blessings to work properly now
Using a lance in combat will raise the Lancing skill now, instead of Mounted Fighting Mastery
Equip maintain ability now works on throwing weapons
Debug render is now allowed only for GMs
Volley stamina drain fixed
You can now fertilize soil tiles up to 100Q with 100Q Dung
You will now receive alert messages while trespassing on a mount
Kiln Bellows can now be blown by anyone
Fixed an exploit that allowed players to raise Warhorse handling without spending anything
Fixed bug that provided a pupil with a skill when mentor had a lower amount of that skill himself
Fixed orange angel wings (2 saws with orange texture equipped on the back)
Diagonal walls blocked tiles pattern changed (removed unnecessary blocked tile)

Avatar do usuário
Fhoer Blackoak
Mensagens: 282

Re: Atualização do Jogo

Mensagem#2 » 14 Out 2015, 14:13

nossa, a ultima linha me deixou feliz, agora vou poder tirar 1 bloquinho de neve (mais terraform) hueheuehueheuehu

aquilo era muito escroto, 1 bloco que nao ia nada...

Avatar do usuário
Fhoer Blackoak
Mensagens: 282

Re: Atualização do Jogo

Mensagem#3 » 14 Out 2015, 14:16

You can now fertilize soil tiles up to 100Q with 100Q Dung

Agora o lako infarta

Barney
Mensagens: 61

Re: Atualização do Jogo

Mensagem#4 » 14 Out 2015, 14:17

Finalmente poderemos desconectar sem fechar o jogo, aleluia, kkkkk

MagicLord
Mensagens: 21

Re: Atualização do Jogo

Mensagem#5 » 14 Out 2015, 14:18

Eu tb... 100Q Fertile soil é muito OP... huahauhauahua

Avatar do usuário
BinaryCrash
Administrador Geral - Fundador
Mensagens: 1419
Contato:

Re: Atualização do Jogo

Mensagem#6 » 14 Out 2015, 14:50

Eu acabei de atualizar hoje e saiu nova versão... :x

Esse timming deles ta foda.
.

MagicLord
Mensagens: 21

Re: Atualização do Jogo

Mensagem#7 » 14 Out 2015, 15:00

Por isso que eu ri no post inicial hauhauahauhauaha

Avatar do usuário
BinaryCrash
Administrador Geral - Fundador
Mensagens: 1419
Contato:

Re: Atualização do Jogo

Mensagem#8 » 14 Out 2015, 15:07

Servidor iniciando...
.

Avatar do usuário
Fhoer Blackoak
Mensagens: 282

Re: Atualização do Jogo

Mensagem#9 » 14 Out 2015, 15:31

primeiras 3 h voltando pro jogo vai ser eu saindo e entrando no server sem fechar o jogo...

Avatar do usuário
BinaryCrash
Administrador Geral - Fundador
Mensagens: 1419
Contato:

Re: Atualização do Jogo

Mensagem#10 » 21 Out 2015, 15:39

Servidor atualizado e subindo.
.

Voltar para “Arquivo Early Access”

Quem está online

Usuários neste fórum: Nenhum usuário registrado e 1 visitante

cron